Retourneren

Niet goed, geld terug (ruilen)
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

U heeft een defect artikel ontvangen
Wij streven naar een zeer hoog kwaliteitsgehalte, echter is het niet mogelijk om alle artikelen te controleren op werkzaamheid. Wanneer u bij ontvangst van het artikel een defect of gebreke aan het artikel constateert dient u binnen een bekwame tijd dit per e-mail in het kopje contact op de website door te geven aan de klantenservice van The Boat Life. Nadat wij uw aanvraag hebben ontvangen sturen wij u een e-mail ter bevestiging van uw verzoek, hierna ontvangt u eveneens per e-mail verdere instructies over de afhandeling. Nadat wij het defecte artikel van u hebben ontvangen, samen met de bijbehorende factuur, sturen wij u een vervangend artikel of storten het aankoopbedrag terug op uw rekening. Dit afhankelijk van uw wens. Uiteraard geld ook hier dat indien het artikel gebruikt is wij het product niet retour kunnen nemen uit hygiëne overwegingen.

Garantie op producten
Voor alle Producten geldt de garantietermijn zoals vastgesteld door de fabrikant van het desbetreffende product. Wanneer binnen deze periode een door u besteld artikel defecten vertoond dient u per e-mail een garantieaanvraag in te dienen. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en het factuurnummer.Wanneer de aanvraag door The Boat Life is ontvangen krijgt u hier per e-mail een bevestiging van, hierna ontvangt u eveneens per e-mail instructies over de verdere afhandeling. Wanneer wij het defecte artikel inclusief originele factuur binnen de garantietermijn na factuurdatum van u hebben ontvangen, krijgt u een nieuw artikel toegezonden, of het aankoopbedrag teruggestort. Afhankelijk van uw wens.

The Boat Life Hygiëne Regel
Zoals u wellicht kunt begrijpen hanteren wij bij The Boat Life de hoogste hygiëne eisen. Vandaag de dag hebben we te maken met een veelvuldigheid van ziektekiemen waar zorgvuldig mee om gegaan moet worden. Uiteraard geld hier dat indien het artikel gebruikt is wij het product niet retour kunnen nemen uit hygiëne overwegingen. Dit houdt dan ook in dat bij gebruik de mogelijkheid uw artikel geruild of retour te krijgen niet meer mogelijk is.

Omdat wij dit zien als een "hygiënische" garantie op het kopen van onze artikelen, "die ook u als koper van een The Boat Life artikel waardeert en beschermd" gaan wij er vanuit dat u dit als geen ander begrijpt!

Back to Top